Wednesday, July 3, 2013

MADU TUALANG ASLI

Kami kini mengedarkan MADU TUALANG ASLI. Hubungi kami di 019-9803083 untuk tempahan.


Anda pasti pernah menghadapi masalah mencari madu yang asli apatah lagi madu tualang asli. Sering tertipu ? Setelah membelanjakan ratusan malah ribuan ringgit. Kini tidak lagi. Kami menyediakan perkhidmatan menghantar terus ke pintu rumah anda.

KING HONEY  WILD JUNGLE (lebah tualang)100% asli diambil terus dari
hutan negeri Pahang tanpa diproses dan hanya ditapis serta dibotolkan sahaja.
Ia mempunyai nilai khasiat  yang amat tinggi kerana  mempunyai vitamin,
mineral, asid amino dan banyak lagi.  

- Lelah (asma)
- Batuk
- Jantung
- Luka & Melecur
- Baik untuk orang berusia (menguatkan tulang)  
- Sakit mata/ Mata berselaput
- Awet muda
- Kurang darah merah
- Wanita mengandung 3 bulan ke atas
- Ulser  

Ramai yang tidak mengetahui bahawa madu lebah tualang elok diamalkan sejak dari bayi lagi. Ia amat penting untuk memastikan tumbesaran bayi yang sihat dan sempurna. Madu dapat memberi abtibody yang kuat kepada bayi untuk melawan penyakit. Insya-Allah anak anda yang diberi minum madu dari bayi lagi akan menjadikan anak anda aktif dan bijak. Jika anda mahukan anak anda lebih bijak, berikanlah anak anda meminum madu King Honey sejak dari bayi lagi.   

Ramai juga yang tidak tahu ibu-ibu yang mengandung 3 bulan ke atas sangat bagus mengamalkan madu tualang King Honey kerana dapat memberikan tenaga kepada ibu, memberikan antibody yang kuat kepada ibu dan bayi, menyihatkan bayi di dalam kandungan, juga dapat menguatkan rahim.  Jika ada ibu di luar sana yang mudah keguguran, amalkan madu KingHoney untuk menguatkan rahim anda. Ia juga bagus diamalkan bagi yang belum mempunyai cahaya mata bagi memberikan kesuburan kepada pasangan suami isteri.

No comments:

Post a Comment